*** Актуальна інформація щодо прийому документів до 1-ого класу розміщена тут ***

Державна підсумкова атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання

Автор: admin від 17-10-2019, 07:50

Результати зовнішнього оцінювання із трьох навчальних предметів зараховуються як результати державної підсумкової атестації (за шкалою 1–12 балів). Вони нараховуються за освітній рівень повної загальної середньої освіти для учнів (слухачів, студентів) закладів загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які в 2020 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти:

  • українська мова і література (частина з української мови) (обов’язково);
  • математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття) (на вибір випускника);
  • один з предметів із запропонованого вище переліку (на вибір випускника).

Учням, які оберуть для проходження ДПА іноземну мову, результат за ЗНО буде зараховано як результат за ДПА (за шкалою 1–12 балів), залежно від рівня, на якому вони цю мову вивчали:

  • для тих, хто вивчав мову на профільному рівні, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань рівня стандарту та профільного рівня;
  • для тих, хто вивчав мову на рівні стандарту, оцінкою за ДПА буде результат виконання завдань рівня стандарту.

ЗНО-2020: завдання

Автор: admin від 17-10-2019, 07:44
  • У тесті з української мови та літератури передбачається 58 завдань різної форми: 33 завдання з мови, 24 – з літератури та одне відкрите завдання з розгорнутою відповіддю.

На виконання відведено 180 хвилин.

  • Тест з математики матиме 35 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), відкритої форми з короткою (8 завдань) та розгорнутою (3 завдання) відповіддю.

На виконання відведено 180 хвилин.

  • Тест з історії України налічує 60 завдань різних форм і складається з двох частин: «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.» (30 завдань) та «Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.» (30 завдань).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • У тесті з англійської мови 59 завдань різних форм та чотири частини: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • У роботі з німецької мови передбачається 59 завдань різних форм та чотири частини: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • Тест з французької мови налічує 59 завдань різних форм та три частини: «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (16 завдань), «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • У тесті з іспанської мови 59 завдань різних форм та чотири частини: «Розуміння мови на слух» (16 завдань) «Читання» (22 завдання), «Використання мови» (20 завдань) і «Письмо» (одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • Тест з біології налічує 50 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (38 завдань), на встановлення відповідності (8 завдань) та з вибором трьох правильних відповідей із трьох груп запропонованих варіантів відповідей (4 завдання).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • У тесті з географії 54 завдання різної форми: з вибором однієї правильної відповіді (36 завдань), на встановлення відповідності (6 завдань), відкритої форми з короткою відповіддю (6 завдань) та з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (6 завдань).

На виконання відведено 150 хвилин.

  • У тесті з фізики буде 38 завдань різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань), на встановлення відповідності («логічні пари») (4 завдання), відкритої форми з короткою відповіддю (14 завдань).

На виконання відведено 180 хвилин.

  • Тест з хімії налічує 52 завдання різних форм: з вибором однієї правильної відповіді (34 завдання), на встановлення відповідності («логічні пари») (4 завдання), відкритої форми з короткою відповіддю (14 завдань).

На виконання відведено 180 хвилин.

ЗНО-2020: графік проведення

Автор: admin від 17-10-2019, 07:41

МОН затвердило календарний план підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році.

Наказом Міністерства освіти і науки України від 11 травня № 635 урегулювано проведення зовнішнього незалежного оцінювання-2020. Відповідно до наказу, кожен зареєстрований учасник має право пройти тести щонайбільше з чотирьох навчальних предметів.

 

Зовнішнє незалежне оцінювання відбуватиметься з  11-ти навчальних предметів: 

  • українська мова і література
  • історія України
  • математика
  • біологія
  • географія
  • фізика
  • хімія
  • англійська мова
  • іспанська мова
  • німецька мова
  • французька мова

Зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказами Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2018 року № 696, від 20 грудня 2018 року № 1426.

ЗНО-2020: графік проведення

Переклад завдань сертифікаційних робіт з історії України, математики, біології, географії, фізики та хімії здійснюватиметься кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською та угорською мовами.

 

 

Наказом Міністерства освіти і науки України від 9 липня 2019 року № 947 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання-2020.

Пробне ЗНО-2020

Автор: admin від 14-10-2019, 07:41

УЦОЯО опублікувало дати реєстрації та тестування на пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2020 році. Майбутнім випускникам пропонується взяти участь у пробному ЗНО.  

Це дасть можливість ознайомитися з процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.

 

Коли? 

Реєстрація для участі у пробному ЗНО-2020 триватиме з 3 до 24 січня.

 

Де зареєструватися? 

Зареєструватися можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

 

З яких предметів? 

 

21 березня – з української мови і літератури;

 

28 березня – з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, іноземних мов (англійської, іспанської, німецької та французької).

 

У день проведення пробного тестування кожний зареєстрований учасник може пройти тест з одного навчального предмета.

 

Результати пробного ЗНО для осіб, які введуть свої відповіді до спеціального сервісу, буде оприлюднено на інформаційних сторінках:

27 березня – з української мови і літератури,

3 квітня – з інших предметів.

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Автор: admin від 16-05-2017, 13:04

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

  Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

   Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

   Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

   Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

   Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

   Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

   Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

  Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

  Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

  Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100% завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

  Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

Назад Вперед
Наверх