Школа №7 » Адаптація 5 класів

ЯК МОТИВУВАТИ ДИТИНУ. 10 ФРАЗ, ЗДАТНИХ ЗМІНИТИ ВАШУ ДИТИНУ НА КРАЩЕ!

Автор: psychologist від 13-10-2022, 19:09

Дуже часто трирічна дитина кричить: «Я хочу сама! Я це вмію робити самостійно! Я все зможу!», а в у віці 7–8 років, коли починаються шкільне життя, спортивні змагання та якісь позакласні заняття, син чи донька наче «включають задній хід». І починається: «Я це не вмію, не хочу, не буду! Мамо, зроби! У мене не виходить!» тощо.

У таких ситуаціях батьки хапаються за голову та дуже часто не знають, що робить, засмучуються, нервують, а це призводить до конфліктів із дитиною. У мам і татусів постають запитання про те, як мотивувати дитину, що говорити.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ

Автор: psychologist від 7-10-2022, 12:47

Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

Дистанційне навчання дитини: психологічні секрети організації. Рекомендації батькам.

Автор: psychologist від 15-09-2022, 12:10

 

Як правильно організувати простір дитини під час дистанційного навчання?

Складання режиму дня.

Типові помилки батьків.

Дистанційна форма навчання не передбачає відповідальність батьків за весь процес, їх завдання – організувати. Вчитель відповідає за інформацію, учень за її засвоєння, батьки — за організацію.

Чому не всяка похвала - корисна, або Як мотивувати дитину розвиватися

Автор: psychologist від 9-09-2022, 09:04

     Батьки та педагоги можуть не замислюючись повторювати шаблонні фрази для похвали. «Молодець!», «Яка ти розумниця», «Класно/чудово/красиво тощо» — діти очікують і начебто домагаються від нас цих слів. Таку реакцію вони сприймають як позитивну, підтримувальну, втім, насправді, часто вона — порожній звук. Узагальнена похвала не містить важливого повідомлення для дитини, не пояснює: «Чому в цій ситуації я молодець? Що саме я роблю добре? Чого я навчився, що я тепер умію?», — а значить, не дає засвоїти досвід із повною користю.