Якою має бути початкова школа ХХІ століття? Яким має бути вчитель сучасної школи — ключова фігура перетворень в освітній галузі? Безперечно, вчитель має забезпечувати дієвість інноваційного розвитку освіти, стати суб'єктом інноваційних процесів, спрямованих на впровадження в практику роботи ідей особистісно орієнтованого, компетентнісного та гуманного підходів до навчально-виховного процесу в початковій школі.
Особливе значення набуває гуманізація навчально-виховного процесу. Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок учителя дати дитині радість пізнання.
Учитель – творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе.
Дитинство – це ніби «кошик допомоги», з якого ми черпаємо знання і вміння протягом усього життя. Як наповнити цей кошик, не пошкодивши жодної грані тендітної дитячої душі? Як привити паростки любові, мудрості, людяності?
Гуманна педагогіка визначає характер учителя у трьох якостях: доброта, щирість, відданість.
В атмосфері світла, добра, щирості 23 листопада 2016 р. відбулася професійна зустріч вчителів початкової школи, вихователів ГПД ЗСШ №7 та вчителів початкової школи Запоріжжя та Запорізької області.
Фотографії:
Анкети учасників: