Школа №7 » Медіаграмотність

Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання

Автор: psychologist від 10-02-2025, 15:12

Науково-методичний посібник «Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання» містить інформацію про нормативну базу, що регламентує впровадження медіаінформацій- ної грамотності в Україні, висвітлює основи методики медіаосвіти, знайомить із засобами фор- мування медіакомпетентної особистості в умовах сьогодення. Опрацювавши матеріали посіб- ника, вчительство зможе навчитися інтегрувати медіаосвіту у викладання шкільних дисциплін, зокрема розвинути у своїх учнів і учениць критичне мислення, яке дозволить їм із легкістю ана- лізувати, декодувати та інтерпретувати медіатексти й не потрапляти на гачок медіаманіпуляцій.

Науково-методичний посібник стане орієнтиром у світі сучасних медіа та надійним помічником для вчителів та вчительок закладів загальної середньої освіти, які прагнуть засвоїти додаткові можливості для практичної роботи з формування медіаграмотності в здобувачів освіти відпо- відно до вимог чинних Державних стандартів освіти.

Медіаграмотність починається з сім’ї: навчально-методичний альбом

Автор: psychologist від 13-01-2025, 15:07

Сьогодні віртуальний простір та медійні «екрани» посідають вагоме місце в житті кожного з нас, а більшість інформації з ранніх етапів розвитку дитини споживається неконтрольовано, роль сімейної медіаосвіти набуває особливої значущості, адже від того, як інформація, яку споживають маленькі громадяни, сприймається, оцінюється та інтерпретується батьками, залежить розвиток і становлення молодого покоління та держави загалом. Саме тому система освіти сьогодні покликана реагувати на виклики суспільства та трансформуватися відповідності до ключових потреб усіх учасників освітнього процесу, тому питання розвитку сімейної медіаосвіти є пріоритетним в освітній парадигмі та набуває масштабного поширення серед батьківської аудиторії.

Медіаграмотність та STEM-освіта

Автор: psychologist від 2-12-2024, 14:48

У сучасному світі динамічної взаємодії між технологічним прогресом, цифровізації та глобалізацією виникає гостра потреба в актуалізації та розвитку критичного мислення – навички, яка здавна охоплює всі галузі розвитку людства та є основою для успішної реалізації особистості в суспільстві. Саме тому для підвищення ефективності освітнього процесу вагомості набуває питання інтеграції медіаграмотності засобами STEM як пріоритетного освітнього напряму, що відповідає викликам сучасності та запитам учасників освітнього процесу.

Практичні рекомендації щодо застосування цифрових освітніх сервісів

Автор: psychologist від 1-11-2024, 14:26

Практичні рекомендації щодо застосування цифрових освітніх сервісів в роботі вчителя інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" та біології Ведмеденко С.А.


Лекція з залученням працівників патрульної поліції з формування культури безпечної поведінки в інтернеті

Автор: psychologist від 16-10-2024, 14:22

Лекція з залученням працівників патрульної поліції з формування культури безпечної поведінки в інтернеті.

Під час лекції працівники патрульної поліції розповіли як не потрапити в пастку шахраїв, зокрема як реагувати на провокативні повідомлення та погрози. Також розповіли про наслідки переходу за сумнівними посиланнями, які можуть надходити через спам в інтернеті.

 

Виховні години з профілактики негативних явищ в інтернеті.

Автор: psychologist від 1-10-2024, 14:14

 

Практичним психологом Ведмеденко С.А. були проведені виховні заходи, направлені на формування культури спілкування в інтернеті та підвищення рівня обізнаності щодо медіаграмотності в онлайн просторі.

Кібербезпека. Безпечний інтернет

Автор: psychologist від 16-09-2024, 13:52

Кібербезпека. Безпечний інтернет. Матеріали для вчителів та учнів від практичного психолога.

Назад Вперед
Наверх