Як подати документи?
Батьки або опікуни можуть звернутися до обраної школи:
• особисто, завітавши до закладу освіти;
• дистанційно, відправивши документи електронною або звичайною поштою.
Які документи потрібні?
• заява одного з батьків або опікунів;
• паспорт законного представника з реєстрацією;
• оригінал і копія свідоцтва про народження дитини (у разі його відсутності – довідка про звернення по захист в Україні);
• медична довідка № 086/о (витяг з медичної картки амбулаторного хворого) для зарахування на очне або змішане навчання.
Додатково можуть знадобитися:
• Документи, що підтверджують пільги.
• Довідка про щеплення.
• Заява про згоду на обробку персональних даних.
• Фото 3,5 × 4,5 см для особової справи.
Для дітей з особливими освітніми потребами – висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку.
Зарахування першокласників здійснюється відповідно до території обслуговування школи (без тестів, співбесід чи інших випробувань). Водночас, у разі наявності вільних місць, навчальний заклад може прийняти й дитину, яка не проживає в його мікрорайоні.