*** Актуальна інформація щодо прийому документів до 1-ого класу розміщена тут ***

Колонка адміністратора від 11.01.2019

Автор: admin від 11-01-2019, 14:18

Шановні старшокласники та їх батьки, звертаємо вашу увагу на те, що реєстрація на пробне ЗНО триває.

  РАДИМО ВСІМ МАЙБУТНІМ УЧАСНИКАМ ЗНО (учням 10-х, 11-х класів, випускникам минулих років) УЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОБНОМУ ТЕСТУВАННІ!

  ПРОБНЕ ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ (пробне ЗНО, пробне тестування) є важливою складовою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) і проводиться з метою ознайомлення всіх охочих із процедурою ЗНО, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.

  ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ДЛЯ УЧАСТІ В ПРОБНОМУ ЗНО буде можливо в термін з 8 до 31 січня 2019 року на сайті Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти (www.dneprtest.dp.ua). Зареєстровані особи матимуть доступ до тренувального онлайн-тестування!

  Пробне тестування є платною послугою для учасників та неприбутковою для організаторів і проводиться коштом фізичних і юридичних осіб. Вартість пробного ЗНО за одне тестування складає 136 грн. 50 коп. (разом з ПДВ)

  Порядок проведення пробного ЗНО регламентовано Положенням про пробне зовнішнє незалежне оцінювання (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 11.12.2015 за № 1277, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 05 січня 2016 р. за № 9/28139)Вимогами щодо особливостей реєстрації для участі в пробному ЗНО у Дніпропетровській та Запорізькій областях у 2019 році та Порядком проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в Дніпропетровській та Запорізькій областях у 2019 році.

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ПРОБНОГО ЗНО-2019:

16 березня (субота)

Українська мова і література

23 березня (субота)

Історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, англійська, іспанська, німецька та французька мови

Увага! Предмети тестування, зазначені в один день, розпочинаються одночасно, т

ому неможливо бути присутнім в один і той же час на кількох тестуваннях.

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОБНЕ ЗНО-2019

  ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОБНОГО ЗНО укладаються Українським центром оцінювання якості освіти та відповідають програмам, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, що будуть надані під час основного ЗНО.

  МІСЦЕ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОБНОГО ТЕСТУВАННЯ – пункти проведення пробного ЗНО (такі пункти створюються лише в тих адміністративно-територіальних одиницях, які зазначені у Вимогах щодо особливостей реєстрації для участі в пробному ЗНО у Дніпропетровській та Запорізькій областях у 2019 році та Порядку проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в Дніпропетровській та Запорізькій областях у 2019 році).

 

ПРОБНЕ ЗНО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ

1. Ознайомитися зі стандартизованими тестами, що відповідають вимогам Програм, характеристикам і структурі сертифікаційних робіт ЗНО-2019.

2. Пройти пробний тест і попрактикуватися в заповненні бланків відповідей.

3. Дізнатися правильні відповіді до завдань пробного тестування, що будуть розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти у визначений час.

4. Отримати результат пробного тестування за допомогою спеціального сервісу.

5. Психологічно налаштуватися на проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

6. Навчитися ефективно розподіляти час.

7. Оцінити свій рівень навчальних досягнень.

 

  Пробні тести укладаються державною мовою. За бажанням особи такі завдання надаються однією із мов національних меншин (крім завдань з української мови і літератури та іноземних мов).

  ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЧАС І МІСЦЕ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОБНОГО ЗНО (ЗАПРОШЕННЯ) для осіб, які зареєструвалися та вчасно сплатили вартість тестування (-вань), буде розміщено в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО до 25.02.2019.

  У ДЕНЬ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОБНОГО ЗНО допуск учасників до пункту пробного тестування здійснюватиметься за наявності таких документів:

– паспорта (свідоцтва про народження) або іншого документа, що посвідчує особу;

– запрошення для участі в пробному ЗНО.

 

  ДЛЯ ОТРИМАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОБНОГО ЗНО**** кожному учасникові потрібно буде занести свої відповіді на спеціальний сервіс «Визначення результатів пробного зовнішнього незалежного оцінювання» (буде розміщено в «Особистому кабінеті учасника пробного ЗНО») у такі терміни:

16–18 березня (українська мова і література);

23–25 березня (історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, а також англійська, німецька, французька та іспанська мови).

Результати тестування та правильні відповіді буде оприлюднено в особистих кабінетах учасників: з української мови і літератури 22 березня, з інших предметів — 29 березня.

****Результати пробного ЗНО не буде зараховано як оцінки за державну підсумкову атестацію та не буде використано для участі в конкурсному відборі під час вступу до закладів вищої освіти.

Колонка адміністратора від 11.01.2019 

Колонка адміністратора від 03.05.2018

Автор: psychologist від 3-05-2018, 10:39

Соціально-економічні зміни, які відбуваються у житті нашої держави, потребують нового підходу до виховання молоді, до взаємовідносин школи та сім’ї. Труднощі виконання виховної функції значною мірою пов’язані з нівелюванням моральних, духовних, громадянських ідеалів у суспільстві.

Досягти суттєвих результатів у вихованні підростаючого покоління можливо лише спільними цілеспрямованими зусиллями педагогів і батьків, родин учнів. Тому важливо, щоб батьки розуміли, що тільки спільна кропітка повсякденна робота з дітьми буде мати успішні результати.

У всі часи – функції сім’ї складалися навколо головної – виховання дітей. Через цю визначальну функцію людством прокладались шляхи підтримки основ економіки, культури, етики, збереження і відтворення народних звичаїв.

Класики педагогічної науки і педагоги-практики постійно підкреслювали вирішальне значення сімейного виховання.

Згадаймо слова знаного педагога і письменника В.О. Сухомлинського:

«… починає дитина пізнавати світ людини з матері і батька. З того, як промовляє мати до неї, дитини, як ставиться батько до матері. З усього цього й складаються найперші уявлення та поняття про добро і зло».

Саме в родині дитина засвоює основні поняття про Добро і Зло, формується система уявлень і ставлень до свого «Я», до людей, до світу.

Досить актуально звучать слова В.О. Сухомлинського і сьогодні: «Час і батькам, і вчителям глибоко усвідомлювати, що ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не можуть справитися з найтоншими, найскладнішими завданнями становлення людини».

І тому закономірно, що одним з основних завдань Національної стратегії розвитку освіти в Україні є «підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей».

Як же забезпечити відповідальне ставлення батьків і родини до виконання своєї головної функції – виховної?

Ми вважаємо, що ефективність виховного впливу залежить від успішного функціонування усіх складових «педагогічного трикутника»: «батьки-дитина-вчителі».

Наша школа – це, насамперед, відкрита виховна система, яка спрямована на виховання дитини як суб’єкта власного життя й успіху, оволодіння учнем життєвою компетентністю. Але цієї мети можна досягти лише завдяки партнерській взаємодії школи з батьками.

Чому важлива взаємодія і партнерство між викладачами і батьками? В молодшому віці дитини батьки є для неї основним авторитетом. Адже вони завжди допоможуть, захистять і дадуть відповідь на всі питання. Коли починається шкільна пора – авторитет батьків зменшується. Не потрібно паніки – це абсолютно нормальний процес. Батьки поступаються місцем вчителю, і це прекрасно, адже без авторитету педагога збалансований навчальний процес неможливий. Учень хоче сподобатися вчителеві, виконує завдання, слухає настанови. І часом порівнює з педагогом батьків, заявляючи, що «вчитель вважає зовсім не так, як ти, мама». Цей час найбільше підходить для того, щоб побудувати відносини із вчителем і єдині вимоги до дитини. Це важливо для почуття безпеки вашої дитини і її впевненості у власних силах.

Дитина формує стійку недовіру до вчителів і батьків, якщо вони мають протилежні завдання і вимоги. Дітям важко розібратися, хто правий, кого треба слухати, в результаті – авторитет обох сторін виявляється підірваним. Наприклад, вчитель суворо ставиться до виконання домашніх завдань, а мама часто дозволяє відмовитися від «нудної домашки», якщо син каже, що втомився. Звичайно, дитина вважає, що мама має рацію, адже вона в цьому випадку – джерело позитивних емоцій, а вчительку можна не сприймати всерйоз.

 Батьки можуть з обережністю сприймати вчителів, бо вони просто не хочуть, щоб в житті їх чада з'являлися нові значущі фігури, оскільки бояться на їх фоні втратити власний авторитет. Уявіть картину: дитина приходить зі школи і починає з захопленням розповідати татові і мамі про свою класну керівницю. Останні, в свою чергу, нервують. Чому? Причина у банальних ревнощах.

Якщо добре подумати, то можна усі причини виникнення проблем у відносинах батьків з учителями об'єднати в три групи: негативна реакція на появу в житті дитини ще одного авторитету – вчителя; різниця точок зору на певні питання; неприйняття манери викладання педагога. Зверніть увагу, що в більшості випадків розбіжність думок батьків з учительськими вкрай суб'єктивна. Наприклад, тато або мама можуть обурюватися, чому дітей вчать саме так писати або вирішувати завдання. Аргумент у них один: нас вчили по-іншому.

Насправді існує тільки одна причина для хвилювання батьків – якщо  вчитель упереджено ставиться до дитини. Наприклад, явно занижує оцінки або допускає на його адресу образливі вирази.  Коли ж учитель адекватно ставиться до вашого чада, не хвилюйтеся і не заважайте йому добре виконувати свої обов'язки. Педагог, який любить дітей і намагається максимально ефективно і цікаво організувати для них навчальний процес – це людина, здатна зробити дитину розумніше, розвити загальні навичкиуміння вчитись, креативність, здатність приймати рішення тощо. Дайте собі обіцянку співпрацювати з учителем, адже ви перебуваєте на одному боці барикад.

Також, важливо застерегти батьків від надмірної опіки своїх дітей. Шкідливо контролювати кожен крок дитини, вирішувати за неї всі проблеми, вимагати у вчителя кращих оцінок, виправдовувати всі проступки дитини та не помічати проблемної поведінки, якщо є докази протилежного. Діти таких батьків не вміють вирішувати свої проблеми самостійно, не впевнені у своїх здібностях та вміннях. Вони не мусять ні за що боротись, тому не знають, що таке поразка, вони просто бояться зазнати невдачі.

Отже, щоб зменшити стрес дитини через різні погляди у дорослих, вірним рішенням буде партнерство з вчителем. Це дійсно дає дитині необхідне їй відчуття комфорту.

Як же побудувати партнерські відносини?

Починайте зі спілкування. Батьки повинні бути в курсі шкільного життя дитини, і чудово, якщо педагог знаходить час, щоб детальніше висвітлити ситуацію. Завжди тримайте «руку на пульсі» і не соромтесь питати.

Важливо не перекладати один на одного обов'язки і не вважати, що сім'я або школа важливіше. Не примушуйте дитину вибирати, працюйте спільно. Дивіться на ситуацію очима дитини, прийміть її сторону і намагайтесь усунути причини її поганої поведінки, якщо щось сталося.

Вірне рішення при проблемах, які виникли – це бесіда з дитиною, пояснення наслідків її вчинків, спілкування батьків і вчителя і підключення фахівців у разі потреби. Неправильним же кроком в цьому випадку стане перекладання провини на педагогів – не зуміли захопити і мотивувати, або на батьків – неправильне виховання дало такий результат.

Так чия ж зона відповідальності в питаннях виховання дитини повинна бути більше? На це питання всі відповідають по-різному. Хтось вважає, що школа відповідальна за все – адже там дитина проводить дуже багато часу і там працюють професіонали. Хтось – що дитина формується в сім'ї, вона – відображення своїх батьків, і саме вони зобов'язані дати їй моральні, поведінкові опори в житті. Існують і думки «розділяй і володій»: зона школи – навчання, а сім'ї – виховання.

Досвід же показує нам – рівноцінний розподіл відповідальності позначається на дитині позитивно. Вона відчуває гармонію взаємодії і сама виростає гармонійною і впевненою особистістю.

З повагою, Артур Олександрович.

Колонка адміністратора від 07.03.2018

Автор: admin від 7-03-2018, 12:03

Колонка адміністратора. 

Директор Білоус К.А.

Ми знову розпочали заняття після тривалої перерви. Важко і вам, мої учні, важко і вам, мої колеги, важко також і нашим батькам, що йдуть поряд із дітьми, вчителями задля виховання і знань дітей.

Буде нелегко, але разом ми все надолужимо: відкоригуємо плани, виберемо найголовніше, запросимо на додаткові заняття, тих дітей, яким вони будуть необхідні.

У нелегкій справі навчання та виховання дуже важливими є взаєморозуміння, довіра, вміння долати перешкоди, не створювати конфлікти.

Чи важко це? Ні!

Ні, якщо не ставати в «позу» при кожній неприємній для вас ситуації, а намагатися розв’язати її з повагою один до одного.

Неважко, якщо головна мета об’єднує нас.

Неважко, якщо при кожному зауваженні, рекомендації, побажанні – прислухатись, а не кричати: «Сам дурний.»

Хоча що й сказати, є й ті, хто, ховаючись під різними «ніками», починають писати бридоту в Інтернеті. Це – невдахи. Вони ніколи й нічого не зробили самі. А так хочеться «гризнути» тих, хто дійсно працює! Можливо й допускає помилок, та все ж працює! Як писав Крилов «... а слон идёт себе вперёд. И лаю твоего совсем не примечает»

Не звертайте на них уваги, тому що той, хто говорить правду, зробить це чесно, дивлячись в очі, доводячи свою правоту.

А так це виглядає як «підгавкування», що прикривається словами: «Не можу назватися, бо це погано скажеться на мені (моїй дитині)», або «Так думають усі, але пишу тільки я».

Вчіться захищати свою думку чесно, не ховаючись за вигаданими іменами.

Не бійтеся: якщо правда – то вона переможе.

У нашій школі найкращі учні й професіональні вчителі. Тому з проблемами разом ми впораємося!

З актуального:

1. Подорожчання страв у шкільній їдальні. Двічі в цьому році я настояв на заміні працівників харчоблоку. Але змінити ціни може лише підприємець, що орендує приміщення. Ціноутворення є прерогативою лише ПП «Соловей З.М.», що діє відповідно до договору з Департаментом освіти і науки м. Запоріжжя.

2. Жодного відпрацювання пропущених занять у вихідні дні чи відміни канікул з 09.04.18 р. по 15.04.18 р. не передбачається.

3. Можливі накладки у кількості контрольних робіт. Це сталося у зв’язку з карантином. Адміністрація відслідковує цей процес. Сподіваємося і на ваше розуміння.

4. Нагадую колегам про неухильне дотримання об’єму домашніх завдань: не перекладаємо інтенсифікацію учбового процесу на плечі учнів, раціонально використовуємо час уроку.

Відповідальними за це є всі вчителі школи.

Контроль з цього питання покладено на заступників директора:

1 - 4 класи – Ведмеденко А.О.

5 - 6 класи – Смирнова О.М.

7 - 8 класи – Олійник О.Г.

9 - 11 класи – Косаренко С.В.

Прошу повідомляти їх, якщо будуть порушені нормативні об’єми домашніх завдань.

 

Разом ідімо до спільної мети!

З повагою до кожного з Вас, Костянтин Андрійович.